یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Friday, July 02, 2010
شوخی بامزه آی‌طنز
من هنوز چمدانم را بعد از بازگشت به کانادا باز نکرده بودم که این آی‌فون لعنتی خبر از آمدن ایمیلی می‌داد. نگاه کردم و دیدم لینکی است از سایت آی‌طنز.

بعد از یک ساعت رفتم لینک را ببینم و کلی خندیدم. طنزی بود تخیلی از نامه‌ای که میرحسین موسوی به من نوشته است!

اما جالب‌تر اینکه بقیه این ماجرا را جدی گرفته‌اند!

کلی فحش خوردم از جماعت سبزاللهی که چرا با لحنی تند با تنها امید مردم سخن گفته‌ام!

یکی می‌گفت باید افتخار کنی که میرحسین به تو نامه نوشته و خجالت بکشی از این همه اذیت که کرده‌ای!

دیگری نوشته بود که دیدی بالاخره میرحسین ثابت کرد که پاسخ‌گو است؟ حالا معذرت‌خواهی کن!

...

هنوز هم دارم ایمیل می‌گیرم و همه‌اش دارم می‌خندم به دوستان خوش‌باوری که اول از خودشان نپرسیدند که نامه جدی میرحسین و پاسخ من در سایت آی‌طنز چه می‌کند. دیگر آنکه اگر چنین چیزی واقعیت داشت و امکان و اجازه انتشار عمومی‌اش بود، مگر خودم دست و پا و کامپیوتر و غیره نداشتم که منتشرش کنم؟ بعد از آن هم! من هر‌چقدر آدم تندخویی باشم، ادب را در نامه‌هایم رعایت می‌کنم و با ادب ترتیب طرف مقابل را می‌دهم. می‌توانید از دوستانی که وقتی ده لیتر عرق خورده‌اند و برای من نامه تهدید آمیز می‌نویسند بپرسید! البته نامه‌های آنها هم پیشم محفوظ است و منتشر نمی‌کنم، چه برسد به نامه‌ای که اگر شخصا برایم فرستاده شده باشد!

...

تکمله: برای آشنا شدن ما منطق دوستانی که ماجرا را جدی گرفته‌اند، به کامنت‌های سایت آی‌طنز توجه کنید:

-- این آقای نیک آهنگ عامل کجاست ؟‌یعنی از کجا ساپورت میشه ؟!

-- موسوی فکر کرده تو چیزی حالیته. در ضمن بختیاریا مثل تو بی اصل و نسب نیستن. اونا پایه گذار اولین دولت دموکراسی در ایران هستند.

-- man kheili bara nikahang moteasefam,fekr konam khodesh ham midooneh cheghadr adame bi shooriye,nafahm,nikahange kosar.

-- به نظر من جناب نیک آهنگ بایستی یه کم از ادبیات احمقی نژادی دور بشه وبا احترام حرف بزنه-حالا بگذریم که نظرهاش و انتقاداتش وارد هس یا نه-مهم اینه که در مالکیت هرگونه اندیشه ای آزاد هس-گفتم دیگه یه کم با ادب تر-ادبیاتش به مزاقم خوش نیومد.ولی به نظرش احترام میگذارم.درود بر انسانیت

-- من همیشه کاریکاتورهای این یارو رو دنبال می کردم. و فکر می کردم آدم با منطق و با سیاستی هستش ولی با این جواب نامه دادنش فهمیدم آدم بی محتوا و بی منطقیه. تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد... کاش جواب نمیدادی نیک آهنگ تا اینجور در نظر من وامثال من بی مایه و حقیر نمیشدی... کاش خودت یه بار قبل از ارسال ایمیل جوابتو مرور می کردی تا بفهمی چه مطالب بی ارزش و بی معنی ای در جواب یک سیاستمدار ارسال میکنی.

-- آب در هاون دشمن می کوبی نیکی جان ؟

-- Mr. Nik Ahang,
Giram keh to rast gegi keh nemigi bayesti intor ba yek mokhalef bayest
bahss kard ?banabarin boro aval alefbaye bahss kardan ve democracy ra yad begir

Labels: