یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Sunday, September 27, 2009
جواد لاریجانی، مگس انگلیسی
امروز باورم نشد وقتی افاضات جوادشون را خواندم!

مقایسه میرحسین موسوی با مسعود رجوی دیگر از آن حرف‌ها بود.

من شک ندارم که جواد لاریجانی اصل انگلیسی، آمده مثل مگس روی شیرینی بنشیند و خودشیرینی کند، اشتباهی سر از جایی دیگر در آورده که محل نشستن مگس‌هاست و زیادی هم خورده.

مستی خوردن شیرینی-می‌رینی چنان اثرگذار بوده که چنین حرفی زده.

گرچه هیچوقت حرف‌های خمینی برایم اهمیتی نداشتیه، اما این یکی جالب است که توصیه کرده هیچ کار مهمی دست برادران لاریجانی نسپرند. گویی خواب نما شده بود که ترتیب مملکت داده خواهد شد. حال ببینید دو قوه از سه قوه حکومت ست لاریجانی‌هاست، و فقط این یکی را کم داریم که گند جدیدی بزند.

گاهی وقت‌ها به خودم هشدار می دهم که نسبت به کسی تند نشوم، اما این یکی دیگر آنقدر شکر خورده که سکوت نشانه مرض و بیماری است!

---

حالا جالب است که من طرفدار کسی هم نیستم و داغ می‌کنم، و باید دید طرفداران موسوی از این خزعبلات و شکر خوری‌ها چه احساسی دارند!


این کارتون را پارسال زمانی کشیدم که حدس می‌زدم صادق لاریجانی جانشین شاهرودی شود، و به عبارتی به روز شده کارتونی بود که در سال ۱۳۷۷ از دو برادر کشیده بودم...عدم شباهت فاضل هم البته ناشی از خطاهای معمولی کشیدن یک نفر برای دفعات اول است...

Labels: