یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Sunday, May 17, 2009
این بازی کماکان ادامه دارد
چه کسی گفته اینجا یک وبلاگ تحلیلی سیاسی و جدی است؟

اینجا محل انتشار یادداشت‌های شخصی من است! کارتون‌هایم را منتشر می‌کنم و الباقی چیزهایی که دوست دارم.

---

اما خواندن کامنت‌های عصبی و پرخاشجویانه بعضی از طرفداران کاندیداها برایم جالب است. امروز تعداد زیادی را خواندم و خندیدم و البته در کمال نامردی حذف کردم!

اولا، مشکلات خود را با قرص مناسب حل کنید.

ثانیا،  اظهار نظر که نیاز به بد و بیراه گفتن ندارد! یک نفر مثل شما فکر نمی‌کند. مشکلی دارید؟

ثالثا، تنوع دیدگاه احتمالا بهتر از افتادنکورکورانه  دنبال یک راهبر است.

---

دوستان عزیز اگر برای موجه جلوه دادن کاندیدای خود، بخش عمده‌ای از نقایص او و همراهانش را نادیده می‌گیرند، حق دارند. کسی نمی‌خواهد به خاطر انتخاب فردی نامناسب با سابقه‌ای مشکوک زیر سوال برود. تلاش دوستان برای توجیه نابینایی سیاسی کاملا قابل درک است.

دوستان معرفی اهرم‌های فشار برای مهار کاندیدای خود را از یاد برده‌اند. خوشحال می‌شوم بدانم دوستان محترم چگونه می‌توانند کاندیدای خود را در صورت قدرت گرفتن سادق نگاه دارند که به ادعاها و شعارهایش پایبند باشد؟

دوستان عزیز نگفته‌اند که علت نادیده گرفتن سوابق نقض حقوق بشر توسط کاندیداها و یارانشان چیست؟

دوستان نگفته‌اند که ...

---

با وجود اینکه کامنت‌های عصبی و پر از خشم شما را منتشر نمی‌کنم، اما ممنون می‌شوم به این کار ادامه بدهید. حداقل برداشت واقعی‌تری از نگاه‌های متفاوت خواهم داشت.

همینکه کامنت می‌گذارید، نشان دهنده علاقه به گفتگو است. 

صداهای متفاوت از تک صدایی به حتم بهتر است!

Labels: