یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Tuesday, March 10, 2009
ای میر حسین بیا...نه بابا شوخی کردیم!
یادتان هست چقدر التماسش کردند؟

یادتان هست وقتی خاتمی گفت یا من می‌آیم و یا میرحسین...

یادتان هست؟

خب حالا آمد!

---

برای من که هیچ فرقی نمی‌کند! میرحسین قیافه‌اش خیلی کاریکاتوری است! صورتش را دست نزنی، فقط دماغش را بگذاری، کار خلاص است!

اما نکته بامزه این است که با بچه‌های تهران که گپ می‌زدم، سخن از نگرانی موج‌سومی‌ها بود.

ناخودآگاه یاد اخرین روزهای رژیم شاه افتادم وقتی یک راهپیمایی و تجمع دولتی را پخش می‌کردند(گمانم در امجدیه بود).

یک دختر نسبتا جوان جیغ می‌زد: "بختیار، بختیار، سنگرتو نگه دار!"

حالا جور کردن قافیه چندان جالب از آب در نمی‌آید، اما این جوان‌های عاشقی که می‌خواهند خاتمی سنگرش را نگه دارد چقدر روزهای سختی دارند و خواهند داشت!

---

من نگرانی وزارت نیرویی‌ها و سازمان گسترشی‌ها و وزارت نفتی‌ها و ...که در ستاد خاتمی حاضرند را درک می‌کنم. بالاخره آمدن موسوی نفعی برایشان نخواهد داشت. اما نمی‌توانم باور کنم که این جماعت به این زودی حرف‌های ماه‌های اخیرشان را در مورد مهندس موسوی فراموش کرده باشند!

فقط می‌توانم بگویم که فراموشکاری مردم اندکی کمتر است...البته رای‌اولی‌ها که از تاریخ چیزی زیادی نمی‌دانند، و احتمالا خبری از وقایع ۱۶-۲۰ سال گذشته ندارند، پس مشکلی نیست!

Labels: