یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Wednesday, September 24, 2008
بازی خنده‌دار کامنت
همانطوری که می‌دانید، من کامنت‌ها را بعد از مرور منتشر می‌کنم. این مساله البته به مذاق خیلی از دوستان خوش نمی‌آید.

دلایل بررسی:

- ممکن است بعضی از دوستان بخواهند به کسانی فحش بدهند. دستشان هم درد نکند. جای دیگر فحش بدهند.

- شاید بخواهند به کسانی بد و بیراه بگویند که من هم حال می‌کنم، دست‌شان باز درد نکند، اما اینجا نه، یا لا‌اقل بدانند که اسم طرف را درخواهم آورد.

- می‌خواهند وبلاگی را تبلیغ کنند که یا محتوای آن وبلاگ مورد تاییدم نیست نه لزومی به تبلیغش می‌بینم

- می‌خواهند کمپینی را تبلیغ کنند که خوشم نمی‌آید

- مطلب‌شان اصلا ربطی به پست، یا پست‌های آن دوره زمانی ندارد

- هزار و یک مورد دیگر

ولی گاهی کامنت‌هایی را تایید می‌کنم که کاملا هم بی‌ربط هستند! یک دوست قدیمی یا یک نفر برای اولین بار کامنت گذاشته ...

اما مجموع کامنت‌های منتشر نشده یا اصلاح‌شده بیشتر از ۵ درصد کل کامنت‌های رسیده نیستند.

این را نوشتم چون دوستی هنوز برایش سوال بود که چرا نگذاشته بودم وبلاگش را در کامنت‌دانی تبلیغ کنم.

مخلص همه هستیم

Labels: