یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Thursday, July 03, 2008
یک سال پیش، هتل می‌فلاور

پارسال وقتی برای کنفرانس سالانه کارتونیست‌ها مطبوعاتی آمریکا در واشینگتن بودم، این اسم هتل اندکی اذیتم می‌کرد. انگار جای ناجوری باشد و من هم زورکی باید آنجا بمانم!

نگو اسم "می‌فلاور مادام" است که دارد توی حافظه‌ام بالا و پایین می‌رود و خودش را بیخودی مطرح می‌کند.

بگذریم. در پنل مربوط به واکنش مسلمان‌ها به کارتون‌های دانمارکی، من و جوزف سابو، ناشر ویتی ورلد در جبهه مقابل دبیر فرهنگی روزنامه یلاندر پستن دانمارک بودیم. او اعتقاد داشت که توهین اشکالی ندارد. حتی توهین به اعتقادات. من هم بر پایه کتاب‌های درسی روزنامه‌نگاری خودشان، اندکی حالش را گرفتم. البته حس کردم فضای کنفرانس چندان به نفعم نیست، ولی گاهی وقت‌ها دلت می‌خواهد بگویی فلان لق مردم.

حالا همین امروز عکس‌های دیگری از آن کنفرانس پیدا کردم. 

از خواهران با سواد خبرنگار شبکه دو و تهیه کننده خبر ۲۰:۳۰ در خواست می‌شود بار دیگر که خواستند عکس بگذارند، در مورد عکس‌ها و علت انداخته شدنشان اندکی تحقیق هم بنمایند.

Labels: