یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Monday, March 31, 2008
اخوی‌جان، تولدت مبارک!
اخوی موسقی‌دان ما، تولدش ۱۲ فروردین است. او نخستین خرابکاری خود را در همین روز انجام داد. باور نمی‌کنید، از پرستارش بپرسید!

آبجی بنده هم ۲۰ سال قبل از ۱۸ تیر ۷۸، پیشبینی می‌کرد که یک اتفاق‌هایی خواهد افتاد، تصمیم گرفت همان روز به دنیا بیاید.

من هم از شانسم نمی‌خواستم ۴ آبان بزنم بیرون که متهم به شاه‌پرستی و این خزعبلات شوم، روز پنجم متولد شدم و بعدها اسم بیمارستانم شد مصطفی خمینی!

در ضمن یک نکته بامزه در مورد ۱۲ فروردین ۱۳۵۸! مادرم شناسنامه‌اش را گم کرده بود و با شناسنامه من رای داد! من آن زمان هنوز ۱۰ سالم هم تمام نشده بود! به این می‌گویند اولین شاهد انتخابات واقعی بدون اشتباه در ایران!

خلاصه خدمت اخوی عزیز و ویالونیست‌مان، خجسته زادروزش را تبریک و به پدر و مادر عزیز بابت زمان‌بندی آره و اینا، خسته نباشید عرض می‌کنم!

Labels: