یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Tuesday, December 18, 2007
يک خواب
من هميشه از خواب امتحان و کارنامه بدم می آيد، ولی ديروز خوابی ديدم که کلی سرحالم آورد!

خواب ديدم که منتظر نمره​های امتحان زمين​شناسی ساختمانی هستم، می دانستم نمره خوبی نمی​گيرم، ولی وقتی مهندس الياسی که الان دکتر الياسی شده، نمره -۹- برايم کنار گذاشت، خوشحال شدم!می​توانستم دوباره با او درس را بگذرانم!

جالب اينجاست که از درس تکتونيک خيلی خوشم می​آمد ولی از نمودار و رز دياگرام و بعضی محاسبات مربوط به گسل و اين خزعبلات، نه! درس تا وقتی عين قصه بود، حال می​داد.

توی خواب خوشحال بودم که باز هم با الياسی کلاس دارم. چيزی که زورم آمد اين بود که دو سه نفر از غير زمين​شناسان نمره​های​شان از من بهتر شده بود! به خودم گفتم فلان فلان شده​ها نمی​دانند فرق گسل راست​گرد و چپ​گرد چيست، آنوقت "الف" گرفته اند...

همان موقع بود که ساعت نامرد بيدارم کرد تا بيايم سر کار!

سر کار هم توی وقت استراحت يک چرت نيم ساعته زدم، که دلم می​خواست ادامه خواب قطع شده را ببينم که نشد که نشد.

خلاصه از خوانندگان زمين​شناس اين وبلاگ درخواست می​شود سلام مرا به حضرت الياسی در دانشگاه تهران برسانند. البته خدا را شکر که آن سال​ها درسش را پاس کرده بودم!!!

Labels: