یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Sunday, June 10, 2007
و چطور جری رابینسن را پیدا کردم
همان موقع که داشتم مطلبم را می‌نوشتم، گفتم حتما آمده برای نمایشگاه "کامیکان". سریع محل نمایشگاه را شناسایی کردم و راه افتادم. یک چهل و پنج دقیقه بعد جری و برایان گیبل، کارتونیست روزنامه گلوب اند میل را یافتم.

با هم رفتیم ناهار و گپ زدیم. سریع ضبطم را بیرون آوردم و گفتم که می‌خواهم این گفتگو را ضبط کنم.

فردا باید برای رادیو زمانه حاضرش کنم که جزئیاتش را بهتر است آنجا دنبال کنید.

بعد از ناهار هم رفتیم جایی که جری برای طرفدارانش "جوکر" سفارشی طراحی می‌کرد و می‌فروخت. پوستر و کتاب و الباقی ماجراها هم بود.

این آدم از ۱۹۳۹ با بازار کارتون در ارتباط بوده و با وجود سن بالایش، بدون لرزش دست طراحی می‌کند.به عبارتی الان باید حدود ۸۵ سال داشته باشد.

برای من یکی که تجربه باحالی بود.

Labels: