یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Sunday, April 29, 2007
طالبانیسم شیعی
جان من تلاش‌های اخیر دولت جدید را نگاه کنید. شاهکار است.

وقتی چند سال پیش به دوست عزیزی می‌گفتم که آینده دارد رو به فاشیسم می‌رود، باورش نمی‌شد. می‌گفت مگر ممکن است؟

نتیجه کوتاهی‌های دولت‌های دموکرات منش ضعیف در خیلی از کشورها ظهور فاشیسم بوده است. می‌گویید نه، بروید هشدار تاج‌زاده را چند سال پیش بخوانید. اگر جماعت اینقدر شل نمی‌آمدند مقابل آن طرفی‌ها، اینقدر برای منافع اقتصادی پارس جنوبی به هم "پارس" نمی‌کردند، الان وضع این نبود.

کشور همسایه را نگاه کنید، نمونه خوبی است. نیست؟ به هم ریختگی افغانستان و جنگ قدرت مجاهدین و گروه‌های مثلا دموکرات منش نتیجه اش ظهور طالبان بود.

...

همه‌اش یاد کاریکاتور علی‌جهانشاهی می‌افتم...همه گوسفندها سربه زیر، یکی بع‌بع می‌کند...

آنکه بع‌بع می‌کند لابد عامل دشمن است...سخنان دشمن را ترویج می‌کند...باعث حمله دشمن می‌شود...

الان وقتی سخنان وزیر کشور را می‌خوانم، یادم به چهار سال پیش می‌افتد...گفتم...گفتم...گفتم...و فایده نکرد. گفت مگر می‌شود٫ مگر امکانش هست؟

این هم امکانش!

وزير كشور: داشتن ماهواره و وجود ناهنجاري‌هاي اجتماعي خلاف قوانين ماست و بايد از آنها جلوگيري شود

وزير كشور با اشاره به اجراي طرح امنيت اجتماعي: اجراي احكام الهي و دستورات دين و قانون خجالت كشيدن ندارد

Labels: