یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Saturday, March 24, 2007
زنده شدن خاطرات خشک​شويی
امشب رفتم و کلی لباس شستم، بعد آمدم شروع کنم اطو کردن شلوارها و پيراهن​ها که خنده​ام گرفت!

ياد بسته​بندی لباس​ مردم و رسيدن به کار مشتری​های خشک​شويی افتادم. عجب روزگاری بود!

به هر حال فهميدم که در اين يک کار استعداد زيادی ندارم! وای به وقتی که می​خواهی شلوار مخمل کبريتی را اطو کنی ...حالا خوشبختانه بخشی از زحمت تو را خشک کن کم می​کند، ولی به هر حال با شلوارهای پرچين و چروک چه خواهی کرد؟

حالا هم نشسته​ام و دارم نرم​افزار دانلود می​کنم! ماشالله سرعت "يو-تورنت"! فتوشاپ با سرعت ۱۷۱ کيلو بايت بر ثانيه! چشم نزنيد حالا!!

می خواهم اگر فرصت شد چند تا نرم افزار درست و حسابی بريزم روی اين يکی دستگاه شايد با ما رفيق شد!

سردرد لعنتی هم امان مبارک ما را همچنان بریده...اگر الان هم نزنم توی سر خودم و بخوابم، دیگر خوابم نمی​برد! فعلا با اجازه!

Labels: