یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Tuesday, March 06, 2007
مدل حسنی: آهای مردان! در حق زنان نامردی نکنید!
اولا من در امور حسنی دخالت نمی‌کنم، حوزه استحفاظی داور نبوی است، ولی اگر مدل او بخواهیم در باره زنان بازداشت شده حرفی بزنیم، فقط می‌شود گفت که در حق این زنان، نامردی نکنید!

در ضمن الان یاد جواد موسوی، همسر نوشین احمدی افتادم، که الان اگر تهران بودم حتما سر به سرش می‌گذاشتم. طفلکی الان کلی نگران است... جواد از من می‌خواست برایش طرح بکشم! گفتم بابا من و از این کارها؟ حتی خانم شرکت هم نتوانست مرا به راه راست هدایت کند!!

همسر شادی صدر! آن مرد مظلوم! حسین! از قلب سرما به فکرتیم! می‌دانم دریا الان چقدر نگران مادرش است.

جواد! انشالله آسیه سالم و با روحیه‌تر از همیشه آزاد باشد و در کنار تو و دخترتان.

...

امیدوارم همه بازداشت شدگان هر چه زودتر پیش خانواده‌هایشان برگردند...

Labels: