یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Wednesday, November 15, 2006
Update!
اول، ببخشيد، می​دانم حوصله​تان سر رفته از اين بازی مسخره، ولی ارزش کار خبری به پيگيری است! سر من یکی هم درد می​کند برای پیگیری!

بعد از رو کردن "يکي از" سندهاي دريافت حضر​ت آقا از ايران گويا، حالا نوبت به قسمت ديگري از ادعاي اخيرش مي رسد که "طبق مذاکرات تلفنی و ایمیلی، هیفوس حق را به من داده و «ایران گویا» را موظف کرده که روز هر چه زودتر بدهی‌اش را به من بپردازد".

چند نکته:

اولا ما(ایران گویا) خوشحال می​شویم که مشکلات همه بندگان خدا، چه مالی و چه روحی، حل شود. لابد از اين به بعد مشکل پیمان​کار محترم حل شده و ديگر مشکل مالي در خصوص ايران گويا ندارد ديگر؟ نه؟ چون آدمي که مشکلش حل شده که ديگر دليل ندارد ناراحت باشد! طبق حرف خودش ديگر از اين به بعد از ايران گويا راضي خواهد بود. اگر نبود، آن وقت بايد به او يادآوري کرد که با دست خودش نوشته که مشکل طلبش حل شده است. پس دليل ندارد ديگر ناراحت باشد! اگر باز ناراحت بود، لابد ادعاي بالا هم يک دروغ ديگر است. بد مي گويم؟

پیمان​کار در اين روزهاي اخير، نوشته هايش که به هيفوس ربط داشته را به انگليسي هم ترجمه کرده. آيا تصادفي است که اين جمله بالا را ترجمه نکرده؟ آيا هيفوس حق ندارد متوجه بشود که او چه نوشته؟ دوستان ما در اروپا زحمت ترجمه را خواهند کشید و مطمئنا ما دیگر خیال​مان راحت است! آخیش...

آيا پیمان​کار سابق روزآنلاین مدعي است هيفوس به او گفته مي تواند پول دريافت کند بدون آن که چند "گروگاني" که از روزآنلاين دارد (چند تا آدرس اينترنتي و روزنامه که pass word هايش را نگه داشته و ليست مشترکان روزنامه) را آزاد کند؟ آيا خودش باور مي کند به اين راحتي مي توان در اروپا گروگان گيري کرد و پول گرفت و گروگان ها را هم نگه داشت؟

پیمان​کار سابق روزآنلاین من را متهم کرده بود که بدون مدرک او را متهم مي کنم که جمله"يک سال است از ايران گويا دريافتي نداشته" او را تکذیب کرده​ام. من هم ديروز "يکي" از مدارک دريافت او را رو کردم. لابد اين مدرک دروغ است ديگر، نه؟ احتمالا يا اسناد مالی ما مشکل دارد، يا...


امضا:
نيک آهنگ کوثر
عضو هیات مدیره "ایران گویا"
۱۵ نوامبر ۲۰۰۶