یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Wednesday, November 15, 2006
ایران۲-کره جنوبی ۰
اینقدر حال کردم امروز که نگو! کیفم کوک بود حسابی، به اندازه‌ای که وقتی یک ساعت پای تلفن بودم برای برنامه مستقیم "ساعت ۷" رادیو آمریکا و هر از گاهی فرمایشاتی می‌فرمودم، هوش و حواسم به بازی فوتبالی بود که ندیدم.

آقایی که شما باشید، وقتی بایکی از بر و بکس می چتیدم و نتیجه رو برام می‌گفت، حسابی حال کردم. وقتی هم که آخر بازی گل دوم رو زدیم، دیگه هیچی!

حالا این آقای چالنگی رادیو آمریکا از من در باره سانسور و مطبوعات و اینترنت می‌پرسید، من هم فقط توی این فکر بودم که عجب بردی! دقیقه حای اول بازی امیر حسین صادقی گل زده باشه، ولی داور قبول نکنه! ولی حق به حق‌دار رسید!

تنها نکته منفی هم نیامدن کمک مربی فوتبال کرده به خاطر ایرانی-آمریکایی بودن یک کمی مزه برد رو ترش می کنه. این قوانین ایران هم ماجرایی داره برای خودش. طرف الان شهروند آمریکاست و فقط اجازه دزاره با پسپورت ایرانی وارد کشور بشه. نمی خواد! چی‌کارش دارین؟