یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Tuesday, October 24, 2006
باز هم انتخابات وبلاگی!
آقاجان! دوستان شريف دويچه وله!

اين ماجرای انتخابات وبلاگی عين انتخابات اينترنتی جام جهانی يا انتخابات وزنه بردار برتر شده!

۱- اولا اگر عضو هيات داوران معرفی کننده وبلاگ​ها باشد، چگونه می​خواهد داوری کند؟ یادتان هست رضازاده و علی کریمی چگونه با همین روش رای آوردند؟

۲- آمار بر اساس تبليغ و ايميل زدن به اين و آن و جان من بميرم تو بميری به من رای بده واقعی نخواهد بود.

۳- به هيچ عنوان اين مسابقه را قبول ندارم، و با وجود آنکه مسوولان محترم دويچه وله برايم نوشته اند که می خواهند من باشم، با شدت می​گويم نه!

۴- اگر رايی به من داده شده، راضی هستم آنرا به زيتون و حامد قدوسی بدهند. اگر بنا بر رای دادن بود، به آنها رای می​دادم.

۵- مجددا خواهش می​کنم نام مرا از اين مجموعه حذف کنند. اگر انتخاباتی به صورت حرفه​ای برگزار می​شد و منطقی بود و من بازهم آنجا بودم، يک حرفي، ضمن احترام به جناب م.ص. دويچه وله، اين مسابقه را منطقی نمی​دانم.