یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Friday, October 06, 2006
چرا شب جمعه کلاغستون مبتذل است؟
۱- چون بالاخره يک جای کار بايد مبتذل(يا مبتذل​تر) ساخته می​شد!

۲- تا جان از آنچه نا بدتر آدم​های عصا قورت داده در برود.

۳- من هم حق دارم گاهی خودم را کمتر سانسور کنم، چه بهتر شب​های جمعه باشد.

۴- س.ک.س. مدت​هاست از ادبيات شوخ​طبعانه ما فراری شده! نگفتم طنز، چون هزل و هجو می​تواند گاه جداگانه به کار آيد و گاه با طنز همراه شود. منتهی، قصدم مسخره کردن است نه تولید ادبیات اروتیک و یا پورن!

۵- کاش يک صدهزارم استعداد ايرج ميرزا و عبيد را داشتم. دلم می​خواست با همان نگاه کاريکاتور بکشم و حرف بزنم.

۶- دوست دارم با همان زبانی که با رفقايم حرف می​زنم و متلک می​گويم و کرم می​ريزم، کلاغستون را در شب​های جمعه پيش ببرم. خدا به مهدی جامی هم خير دهاد که تحمل کرده!

۷- شب جمعه هم عجيب در ادبيات عاميانه ما با ارزش است! پس چرا بيخودی با مزخرفات جدی خرابش کنم؟

۸- اميدوارم شب گذشته خوش گذشته باشد!