یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Friday, September 15, 2006
و اما در باب خل‌بازی‌های شب جمعه کلاغستون
دیشب دوست خوبی زنگ زد و کلی سر بنده را میل فرمود! همه‌اش هم در باب اینکه تو سنی ازت گذشته و ...

ما هم تا دلتان بخواهد به ریش ایشان خندیدیم! اآخرش وقتی به او گفتم حتی تا ۸۰ سالگی هم دوست دارم یک پسر بچه شیطان و شرور باشم، اندکی کوتاه آمد.

مشنگی عالم خاصی دارد. همیشه طرفدار بهلول بوده‌ام! خب از اول باید به همه می‌گفتم اشکال از فرستنده است، به گیرنده‌هایتان دست نزنید! ولی نگفته بودم!

خدا از سر این همایون خیری بگذرد با آن سیبیل سابقش و پشت لب بلند الانش که ما را به رادیو کشاند! مدتی این مثنوی تاخیر شد، و الان بعد از این همه سال دارم حالی می‌کنم که مدت‌ها یا ازمن دریغ شده بود یا پیش نیامده بود...

در ضمن به آقای کلاغ حشری هم خواهم گفت حرف‌هایی بزند که قابل پخش باشد...افتاد؟