یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Friday, August 11, 2006
به به، آقای ميردامادی
آقا اين محسن ميردامادی جون می​داد برای دبيرکلی مشارکت! چون قيافه​اش هم به "موش" شباهت دارد، لابد اسم حزب هم خواهد شد "موشارکت"! الان يادم آمد يکی از دوستان به من سپرده بود از ايشان بپرسم نقشش در ماجرای حج خونين که به کشته شدن صدها زائر ايرانی در مکه شد چه بوده، ولی متاسفانه من از روزنامه نوروز رفته بودم و ديگر نمی​شد...گذاشته بودم برای روزی که بخواهم برای حيات​نو بيوگرافی کاريکاتوری​اش را کار کنم که حيات​نو را هم تعطيل کردند...سوال اين رفيق"مطلع" ما هم فراموش شد تا همين امروز...

به هر حال شايد يک ميردامادی ديگر در آن سال باعث تحريک پليس عربستان و ماجراهای ديگر شده بود...به هر حال گفتيم اندکی تشويش اذهان خصوصی بکنيم...

تکمله: اصلا شايد آقای ميردامادی حاجی هم نباشد و اين رفيق "مطلع" خواسته ما به او "يک​دستی" بزنيم!اصلا شايد با او خرده حساب داشته...به هر حال آن آدمی که ما در نوروز می​ديديم، ظاهرا آدم بدی نبود، فقط يک کمی زيادی ملت را خودی و غير خودی می​ديد...