یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Wednesday, July 19, 2006
چرا نقد برنامه‌های اکبر را منطقی می‌دانم؟
دوست عزیز نامه‌ای نوشته با این مضمون:

...، مشارکتی‌ها، حسین شریعتمداری، سلطنت‌طلب‌ها و ...دارند اکبر را خراب می‌کنند...شما مواظب باشید در دام آنها نیافتید!...همه دست در دست هم دارند اکبر زمین می‌کوبند...

من کاملا نگرانی این دوست را درک می‌کنم. در عین حال اکبر را می‌شناسم و می‌دانم که دست و پایش را نبسته‌اند که همه چیز را بی‌پاسخ بگذارد! چیزی که مایه نگرانی کسانی است که فارغ از بازی سیاست اکبر را می‌شناسند این است که نمی‌خواهند جهره اکبر با بعضی "آب در هاون کوبیدن‌"هایش خراب شود.

به نظر من وقتی کل جماعت جمع شده در نیویورک به زور ۶۰ نفر می‌شود، معنای مشخصی دارد. امیدوارم اکبر با آن دقتی که دارد به تحلیل جامعی دست یابد و حداقل من و امثال من را اندکی بیدار کند!

وقتی گروه برنامه‌ریز اعتصاب غذا در نیویورک این قدر ناهماهنگ است، که صبح جمعه تعداد خبرنگاران از اعتصابیون بیشتر به نظر می‌رسد، باید تامل کرد.

بیایید در همین نیویورک اعلام کنید که فلان سالن سینما یک سانس فیلم ایرانی پخش می کند، از نیوجرسی و پنسیلوینیا و دی‌سی و باستون و ...ملت راهی می‌شوند. اگر هم روابط عمومی خوبی داشته باشید، مطمئنا از قبل چند سانس فیلم را پیش‌فروش می‌کنید.

هر چه جلوتر می‌رویم، حس می‌کنم اگر گروه باهوشی، امور روابط عمومی اکبر را برعهده می‌گرفتند، نتیجه کار بسیاری بهتر می‌بود. یک حرکت قوی نیازمند ارتباطات قوی‌تر و تبلیغات منطقی است...من هیچکدام را در ماجرای پایان هفته گذشته ندیدم، هر چند خبرنگاران بسیاری آمدند و با اکبر گفتو کردند، ولی کو آن جمعیت ایرانیان طرفادار تحول دموکراتیک؟

ادامه دارد