یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Monday, June 26, 2006
پايان مراسم قوم لوط; کند همجنس باهمجنس بازی
ديشب که سر کار می​رفتم، می​ديدم تک و توکی از همجنس​خواهان( یا همان همجنس گرايان، همجنس​بازان سابق) کنار خیابان مست و لايعقل دارند بلند بلند برای همديگر از شهرهايشان تعريف می​کنند.مثل اينکه خيلی از برادران گي، و خواهران لزبين از شهرهای اطراف برای مراسم آخر ماه جون به اينجا می​آيند...

سه سال پیش که به کانادا آمدم، یکی گفت که ظاهرا بعضی از گی​های مسلمان انجمنی دارند برای خودشان، حالا اسمش انجمن اسلامی است یا هر چیز دیگر، من بی​خبرم! البته در بعضی مناطق اسلامی شاهد بازی و ... رواج داشته و دارد، و در شهرهای مذهبی خاصی هم بعضی به ظاهر متدینین خوش معامله، شریک مال مردم محسوب می​شوند، منتهی چون همه چیز در زیر لحاف انجام می​شود، خبری از کارناوال و راهپیمایی مثل تورنتو و لندن و ... نیست.

به هر حال، چه من نوعی از این پدیده بدم بیاید و نیاید، وجود داشته، دارد و خواهد داشت. در طول تاریخ بسیاری از سیاست​مداران، فلاسفه، حکما و ... ماتحت تاثیر بودند و البته ملتی را "آلت" دست خود قرار داده اند! از اسکندر مقدونی گرفته تا.... کسانی که برای عمل بخش پسین به لندن مسافرت کرده​اند و خواهند کرد!

فکر می​کنم بهترین چاره برای آدم​هایی با نگاه من، مدارا با این واقعیت است. همین