یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Thursday, April 20, 2006
مطلبی ديگر برای آرش
آرش عزيز!

من خاتمی را جزو خودی​ها يا غير خودی​ها نمی​آورم! اصلا! من خودم را نسبت به جماعت "غير خودی" حس می​کنم! هر چه بيشتر دقت می​کنم، می​بينم که اشکال از او و يارانش نيست! اشکال از من نوعی است!

اشکال از من است که به او و یارانش امید بستم! امیدم باید به خدا می​بود نه بندگانی که به حرف​های خودشان هم اعتقادی نداشتند! آرش عزیز! ما چشمانمان را بستیم، به امید روزی بهتر، سعی کردیم از یاد ببریم این جماعت در سال​های ۶۰ چه کرده بودند، و خیال می​کردیم متحول شده​اند. هرچه به ایشان نزدیک​تر می​شدی، بوی عفن خود محوری و بازی دادن جوان​ترها حالت را به هم می​زد.

آری، من بدبینم، کارم این است که بدبین باشم، کاریکاتوریست مطبوعاتی و خوشبینی؟ حالا هم که وبلاگ​نویس شده​ام، بدتر از آب در آمده ام. تلخ می​نویسم، آزارت می​دهم، به کسانی که مایه امیدت بوده​اند می​تازم...

آرش، روزی روزگاری پرده​ کنار خواهد رفت شرمنده من و تویی که بیخودی نظر بر مجاز کردیم، و نتوانستیم واقعیت​ها را ببینیم. چرا؟ چون نخواستیم رویاهایمان دروغ از آب در آید.