یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Monday, April 17, 2006
چنين حکايت کنند
امروز که دوشنبه باشد، آمريکای شمالی عملا نيمه تعطيل است، در نتيجه از ساعت ورودم تا اين لحظه فقط دوتا خبر کار کرده​ام.

ديروز چند تا کتاب فرد اعلا خريدم که حسابی مشغولم کرده. همه​اش داشتم کارهای کميک را نگاه می​کردم و لذت می​بردم. اگر کتاب نمی​خريدم ديوانه می​شدم! من هيچ وقت پولدار نمی​شوم و نخواهم شد! بايد وقتی کرم خريد به سراغم می​آيد يک غلطی بکنم!

هنوز اين تنبلی وحشتناکم مانع پر کردن فرم​های ماليات سالانه و همينطور رفتن به دندان​پزشکی برای سرويس دهان و دندان شده! امان از تنبلی!!!

الان مصاحبه اوریانا فالاچی با آیت​الله خمینی را خواندم! حکما بخوانیدش! به جواب خیلی از سوال​هایتان خواهید رسید!

مدتی است نیکان و نیک​آهنگ شر درست نکرده​اند...این یکی به آن یکی دارد علامت می​دهد تا لا اقل یک جنگ زرگری راه بیاندازند...

راستی! روزنامه کارگزاران قرار است راه بیافتد! دستمالچی​های دنیا! متحد شوید! جان عمه​شان که می​خواهند مستقل از پدرخوانده کار کنند. شما گفتید و ما هم باور کردیم...

دیروز دلم شدیدا برای شهر کتاب نیاوران تنگ شد! نمی​دانم ماکان زهرایی چند صد کیلو شده!

به خاطر پرخواری این چند روزه، ۳ کیلو اضافه کرده​ام! کارم که تمام شود می​روم ۲۰-۳۰ کیلونتر دوچرخه سواری! سر کار هم قاقالیلی و غذا نیاوردم تا کمی جلوی خودم را گرفته باشم!

صبح یک مکالمه ۱۴ قسمتی خشمگینانه و خصمگینانه! داشتم همچین...که مپرس!

وای بر زن​ذليل...وای بر زن​ذليل...وای بر زن​ذليل بدبخت!