یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Saturday, December 31, 2005
بابا عجب برفی داره می‌آد!

من که طبق معمول تا صبح خوابم نبرد. الان هم از صدای خش و خش برف روبی همسایه‌ها بیدار شدم.
البته اینجا وقتی برف در شب کریسمس یا سال نو می‌آید خیلی خوشحال می شوند...و من هم به خاطر سابقه بد برف پارو کنی، زیادی خوشحال می‌شوم!!

مشکل بعدی در اینجا باران یخی است. من تا وقتی به کانادا نیامده بودم نمی دانستم این چنین بارانی هم وجود دارد! از آسمان باران می‌بارد و بعد به سرعت در سطح زمین لایه‌ای چند سانتیمتری از یخ تشکیل می‌شود. حالا مگر دیگر می‌توان به راحتی راه رفت؟

خوشبختانه هنوز از باران یخی خبری نشده، ولی دیروزود دارد، سوخت و سوز ندارد!!

من برای سال نو به همکارانم یک کارتون بابا نوعل هدیه کردم، البته با سیستم ای‌میلی، نه پرینت روی مقوا. تا دلتان هم بخواهد کارت‌تبریک اینترنتی گرفتم.

در هر حال، این عید سعید نسبتا باستانی را به شما تبریک می‌گویم.

زت زیاد!