یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Tuesday, December 13, 2005
توضيح مکررات
امروز با چند نفر از بلاگرها چت می کردم، می​گفتند چرا بر اساس بلاگ رولينگ کار نمی​کنی تا همه بدانند چه کسی به روز شده، يا چرا اسم بعضی​ها را گذاشته​ای و اسم وبلاگ برخی ديگر را، و اين دوگانگی است و ...

يکی می​گفت تو باند بازی در آورده ای و اسم بقيه را نمی گذاري، اين خيانت است ...

آن يکی می​فرمود که چرا گير می​دهي، بچه​ها ناراحت می​شوند. حيف استعداد تو است(زرشک).

یکی می​گفت تو فقط اسم رفقایت را گذاشته​ای و به قول یکی، داری باند درست می​کنی!

اولا، من اين همه مدت لينک ندادم ، تا به کسی بر نخورد، ولی ديدم لا اقل برای خودم که می​خواهم هر روز به يک سری سر بزنم، بهتر است از اين تنبلی دست بر دارم.

ثانيا، من کسانی را اينجا خواهم گذاشت که وبلاگ​نويس باشند، يا حيفم بيايد از آنان مطلبی نخوانم، پس بدون تعارف کسانی را گذاشته​ام که لا اقل طرفدارشان هستم، حتی حسين درخشان!!! در ضمن کسانی که می​خواهند لینک​های دیگر را ببیند، بروند اینجا! اینجا مخصوص دوستانی است که لطف داشته​اند و لینک داده​اند، و به ایشان بابت لطفشان مدیونم. اگر کسی جا افتاده، به من خبر بدهد لطفا.

ثالثا،علت گیر دادن هم معلوم است، در این چند مدت دیده​ام که خیلی از بچه​ها تنبل شده اند، و انگیزه​شان بعد از انتخابات ماسیده است! مگر خیال می​کردند وبلاگ قرار است معین را برنده کند؟ یا مثلا مانع به قدرت رسیدن راست تندروگردد؟ مگر خیلی از بچه​های راستی بلاگر نشده​اند؟ این چه حرفی است؟ به امید خدا تا وقتی که این بر و بچه​ها تنبلی را کنار نگذاشته​اند، کماکان گیر خواهم داد! وبلاگستان جدی تر از این حرف​هاست! اگر واقعا قصد دارید تغییری در آینده مملکت ایجاد کنید، حتی با وبلاگ، باید جدی باشید، نه کاسب!!!!

رابعا، مگر با لینک دادن باند درست می​شود؟ من خیلی از لینک​ها را به کسانی داده​ام که تا حالا ایشان را ندیده​ام، ولی وبلاگ​شان را دوست دارم! حق ندارم به روش خودم حال بکنم و حال بدهم؟

عزت زياد