یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Tuesday, December 13, 2005
من خوابم مياد
امروز که رفتم خونه، پسر صاحب خونه با همکلاسی​هاش ريختن و تا دلتون بخواد سر و صدا کردن! تا آخر شب گمونم بيشتر از ۴ ساعت نتونستم بخوابم. بعد از ظهر هم تا آمدم بخوابم، يادم افتاد که بايد کاريکاتور روز را بکشم و بعدش بخوابم، اينطوری هم خوابم پريد.

خوشبختانه دولت مهرورز آنقدر سوژه توليد می​کند که آدم گيری مثل من کم نمی​آورد! حالا سخنگوی دولت گرفته که فيلم ديدار احمدی​نژاد از جوادی آملی مونتاژ است! جل​الخالق! البته بعد که با سردبير چت می​کردم ايده جالب​تری هم مطرح شد که گذاشتمش برای بعد...

در لحظاتی هم که به خواب رفتم، خواب ديدم! در خواب داشتم به ابطحی گیر می​دادم که ۸ سال خاتمی را نقد کند، بعدش داشتم به کرسی شعر سيبيل​طلا جواب می​دادم و می خندیدم، يادم نيست دقيقا چه بود، ولی تا آمدم در خواب اين مطلب را آپلود کنم، تلفن زنگ زد و از خواب پريدم!

خلاصه اگر امروز اگر هم کم نوشتم، در همان چند ساعت خواب داشتم وبلاگ می نوشتم!

جواد! گیر بده!