یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Wednesday, November 16, 2005
تورنتو سرد می​شود
تا همين دو سه روز پيش، هوای اينجا به طرز عجيبی گرم​تر از سال​های قبل بود. اهالی می​گفتند که در ۲۵ سال گذشته( از عهد مادها تا کنون!) بيسابقه بوده!

و اما امشب اندکی سرد شده و گمانم يواش يواش زمستان دارد سر وکله​اش پيدا می​شود...آنهم زمستان دوستانه تورنتو که سوز سرماي آن جلو اکثر فعليت​های هسته​ای را می​گيرد(انجماد هسته​ای!).

من فقط دلم به حال اين کارتون خواب​های بيچاره می​سوزد که خودشان را روی دريچه​های هوای مترو گرم نگه می​دارند. ديٌشب يکی از آنها از من خواست کمکش کنم تا قهوه بخرد، و توضيح داد که از من اين تقاضا را کرده تا مجبور به دزدی نشود. راستش خيلی از نحوه گدايی​اش خوشم آمد! وقتی هم که جلوی من رفت قهوه بگيرد، چنان با حس جالبی نگاه کرد که انگار با چشمانش می​گويد: ديدی دروغ نگفتم!

اهالی نسبتا محترم "تهرانتو"! اگر حالش را داشتید و صبح​ها کله سحر بیدار شدید، سری به این جماعت بزنید.