یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Sunday, August 14, 2005
مزاحمت‌های بی‌مزه
تا حالا شده یک دیوانه روزی ۳۰ تا نامه برایتان بفرستد، ۱۰ تا کامنت بگذارد، و کلی بد و بیراه و نفرین حواله‌تان کند؟ بعد هم متهم شوید که بر اساس نامه‌هایی که برایتان فرستاده وبلاگ زده‌اید و با روح او بازی کرده‌اید!

جای شما خالی دیروز رفته بودیم دوچرخه سواری بعدش هم سخنرانی فرید سی‌بی‌سی. ساعت دو نصف‌شب هم رسیدیم خانه، سری به این رایانه نسبتا محترم(یا محترمه بزنیم) که دیدیم یک فروند دیوانه زنجیری که بر اساس اطلاعات وارده ساکن اروپا است، و تا هفته گذشته با نام‌هایی دیگر نامه می‌فرستاد و کامنت می‌گذاشت، باز هویت عوض کرده و ...برای تفریح هم که شده کمی از پیام‌های او را بخوانید(۱).

بگذریم...از یک سو باید نگران بسته شدن فضای اینترنت در ایران بود، از یک طرف باید برای مزاحمان اندیشه چاره‌ای اندیشید. مثلا امروز متوجه شدم که یک وبلاگ عکس مجید زهری را گذاشته و با هویت او کلی چرت و پرت نوشته، همینطور با هویت مجید زهری و نامی دیگر، با عکس‌های او در اورکات، برای بسیاری تقاضانامه دوستی فرستاده است. فردا است که لابد با هویت حسین درخشان، مهدی جامی، پرستو، الپر، جواد روح، و...هزار و یک کار دیگر هم می‌کنند.

(۱)اما در اسرع وقت  به تمام نويسندگان  ايميل خواهم زد
و به همه مي گويم که تمام کامنت ها و وبلاگها

مال آشغال هاي تورنتويي و من جمله شماست..

حالا مي بينی،اسب چوبي تروا راه افتاد..
.يک مقاله هم مي نويسم
در اين زمينه و مي دهم در روز چاپ

بشود. و همين حالا هم اگر جواب ندهي شورع به زدن
ايميل مي کنم به همه انهايي که سايت دارند



چي فکر کردي بنده يک سال کلاسهاي کنکور هنر و رشته تخصصي
سينما خواندم اما همين شما ها
مسلمان ها به خاطر از حفظ نبودن آيان

قرآني من را به دانشگاه راه ندادي

من زهرم را مي ريزم به تو