یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Monday, June 20, 2005
لطفا مطلب را بخوانید، بعد...
لطفا عجله نکنید. اول حلاجی کنید و بعد اعتراض...
همه‌اش بازی است! منتهی بازی کثیفی که به ما گند خواهد زد.

۱-تحت هیچ عنوان نمی‌خواهم در ایرانی زندگی کنم که یا هاشمی، یا احمدی‌نژاد رئیس جمهوری‌اش باشد. این حق انتخاب طبیعی من است. هاشمی نمی‌تواند به من ثابت کند که تا وقتی ساز و کار فعلی وجود دارد، نویسنده و کارتونیست و دگر اندیش و... امنیت خواهد داشت.
۲-در این مرحله، جماعت از رای سفید سو استفاده کرده‌اند. ۲۳-۲۵ در صد رای سفید کجا رفت؟چند در صدش را اعلام کردند
۳-فکر می‌کنم باید هزینه را بر کل سیستم سنگین کرد.
۴-ما نباید مهره‌های بازی باشیم، باید خود بازی را به بازی بگیریم.
۵-اگر نتوانیم یک پله را جلوتر بیایم، باخته‌ایم، نه برای هاشمی، برای خودمان می‌گویم.
۶-گفته بودم کاریکاتور هاشمی را خواهم کشید، الآن هم کشیده‌ام.
۷-بازی، بازی است. منتهی این بار می خواهیم مهره نباشیم.
۸-بشدت هم معتقدم که باید ساز و کاری، تمامی اتهامات وارد شده بر او را بررسی کند. چه در معاملات نفتی، و چه در باقی قضایا.
۹-نوبت بازی مردم است.

ادامه دارد