یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Sunday, June 19, 2005
نیکان علیه نیک‌آهنگ-۱۱
نیکان: ببین، گمونم تقلب شده.
نیک‌آهنگ: بعید نیست، ولی مثلا اگر تقلب نمی شد، چقدر رای می آوردین؟
نیکان: بابا، اگه تقلب نمی شد، کروبی الآن بالا بود.
نیک آهنگ: دلت خوشه‌ها، اونوقت فکر مى‌کنی مشارکتی‌ها و بقیه وای‌میسن پشت سر کروبی؟
نیکان: حد اقل از احمدی‌نژاد بهتره که.
نیک آهنگ: اومدن کروبی به نفع بهزاد نبوی و جماعت وزارت صنایع و وزارت نیرو نیست، اینا نمی آن پشت سر اون. براشون هم اهمیتی نداره که رای کروبی کم شده باشه، با هاشمی راحت‌تر کنار میان تا با شیخ مهدی ۵۰ هزار تومنی.
نیکان:در هر صورت تقلب شده!
نیک آهنگ: خیلی خب، کی قراره مقابل تقلب بایسته؟
نیکان: خب معلومه! خاتمی دیگه!
نیک‌آهنگ: زرشک! اون بلد نیست!. در ضمن فقدان هسته مبارکه مانع هرگونه فشار از جانب او میشه!
.
.
.
نیکان: ببین، قبول کن که اشتباه کردی تحریم کردی انتخابات رو.
نیک‌آهنگ: ببخشیدا، احمق‌جون! من وقتی میگم خودم رای نمیدم، بهش نمی‌گن تحریم! وقتی معین میگه رای نمیده، تو چرا به اون نمی‌گی تحریم؟ من که داد و بیداد نکردم که مردم نباید برن ! گفتم من نمیرم!!!
نیکان:فرقی نداره!
نیک آهنگ: با وجود این، یک ماه پیش، آمار می‌گفت ۳۵ درصد شرکت می‌کنن. اون موقع نظرسنجی‌ها نشون می‌داد که هاشمی و یکی از اصول‌گراها میرن دور دوم. کروبی و معین هم رای نمیارن. مشارکتی‌ها خودشون رو کشتن که مردم رو بکشونن پای صندوق، ۳۵ درصد رسید به ۶۲ درصد. نتیجه چی شد؟ یکی اینکه سیستم احتیاجی به اصلاح خودش نمی‌بینه، چون رای مرم رو داره. یکی دیگه اینکه مشارکت که حزب حاکم بود، کمتر از ۱۵ درصد رای آورد، و نشون داد که چقدر مشروعیتش زیر سواله، حالا اگه اینا بعد از تایید صلاحیت معین کنار کشیده بودن، کل سیستم بدهکارشون می‌شد، ولی الآن چی؟
نیکان:برو بینیم بابا...