یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Sunday, June 19, 2005
نیکان علیه نیک‌آهنگ-۱۰
نیکان:حال کردی کامنت‌ها رو؟
نیک‌آهنگ: خیلی باحال بود، مطلب در باره نقش بلاگرها بود، فحش‌ها و ناسزاها هم هیچ ربطی به مطالب نداشت!
نیکان: چرا قبول نمی کنی که اشتباه کردی؟ تو انتقاد ناپذیری! تو غدی!تو...اهریمنی هستی. تو به خاطر مشارکتی‌ها معروف شدی، اونوقت نون اعتباری رو خوردی که اونا بهت دادن، بعد بهشون لگد زدی...
نیک‌آهنگ: خره!خیلی‌ببخشیدا، بر خلاف بقیه، من خودم رو به هیچ کدوم از روزنامه‌های مشارکتی تحمیل نکردم، اونا از من دعوت به همکاری کردن. یعنی الاغ‌جان! باید واسه خودت یه سابقه نصف و نیمه داشته باشی که بقیه ازت بخوان باهاشون کار کنی، نه اینکه واسه چاپ کاریکاتورت کاسه لیسی‌شون رو بکنی! در ضمن، توی اون دوره فقط من هم نبودم که ازم دعوت کردند، مانا و توکا و بقیه هم بودن. اونا به ما احتیاج داشتن یا ما به اونا؟ همون موقع که من دو جای دیگه هم کار می‌کردم فراموشکار!
نیکان: چرا تو هیچ وقت خفه خون نمی‌گیری؟ واسه هر چیزی اگه جواب ندی میگن لالی؟
نیک‌آهنگ: زر مفت نزن، جواب هم نگیر!
نیکان: این چه کاریه کشیدی الان؟ داری به جنازه دولت لگد می‌زنی؟
نیک‌آهنگ: ببخشیدا، این دولت اینقدر کیاست نداشت که بعد از شکست شوراها و مجلس خودشو جمع و جور کنه؟ اونوقت کار من عیب داره؟
نیکان: نامردیه!!
نیک آهنگ: کی بود به معین فشار آورد که بعد از رد صلاحیت قبول کنه حکم حکومتی رو؟ عمه من بود؟ مگه نگفت که اگر معین قبول نکنه خودکشی استراتژیک کرده؟
نیکان: حالا اون یه حرفی زد...
نیک‌آهنگ: رئیس جمهوری که اینقدر از آرا عمومی بی اطلاع باشه که دولت مشارکتی نتونه بیشتر از ۱۵ در صد رای جمع کنه واسه معین، باید بره کشکشب بسابه!
نیکان: خیلی بدذاتی!
نیک‌آهنگ: ببخشیدا، لابد مسوول شکست معین هم منم. لابد دولت مشعشع خاتمی هیچ‌کاره بوده، لابد تحلیل گرای اینا همه حرفاشون درست از آب در اومد...
نیکان: لج آدمو در میاری تو! آدم دلش می‌خواد خرخره‌تو گاز بگیره...
نیک آهنگ: خاک بر سرت. تو مثلا اصلاح طلبی؟ گفتمان با منتقد اینجوریه؟ بیچاره! برو پشت سر یه آدم درست و حسابی، وقتتو هشت سال تلف کردی واسه این جماعت؟ ابله ترانزیستوری! اصلاح‌طلبی حکومتی به کجا رسید؟ وقتی اینا نتونستن نیروی جدید متفکر تولید کنن معلومه که باید ببازن.
نیکان: و لابد راست‌ها این کارو کردن.
نیک‌آهنگ: دِ همینه! راست‌ها خیلی جالب این کارو کردن. اونقدر همه رو فریب دادن که حد نداره. دو تا انتخابات رو پشت سر هم بردن، این جماعت اصلاح‌طلب نفهمید از کجا خورد. حالا هم هتی اگر دور دوم ببازن، ثابت کردن که قدرتشو دارن بازی این طرف رو به هم بریزن.
نیکان: آخه احمدی نژاد که نمیبره.
نیک‌آهنگ:همین که همه پاپیون کردن یعنی ترسیدن!
نیکان: ...ترس هم داره...
ادامه دارد