یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Wednesday, June 15, 2005
مواضع نیک‌آهنگی
من رای نمی‌دهم! حتی اگر باید همرنگ جماعت شوم و ...
به هیچ وجه برای رای ندادن بقیه تبلیغ نمی‌کنم! به هیچ وجه مبلغ تحریم نیستم، و فقط نظر شخصی‌ام را در وبلاگ می‌نویسم:
  • به منطقی بودن انتخابات در ایران اعتقاد ندارم
  • نسبی‌گری سر جایش، هیچ‌کدام از کاندیداها یک دهم خواست من هم نیستند
  • از احزاب حامی کاندیداها خوشم نمی آید، و اعتقاد دارم دزد هستند
  • به هیچ وجه فکر نمی کنم معین توان انجام کسری از ادعاهایش را داشته باشد
  • قالیباف همان کسی است که لندکروزرهای سیاه را به جان مردم انداخت، اداره اماکن و ...
  • هاشمی قابل نقد نیست. جرات نداری به او اعتراض کنی. من به کسی که نمی‌توانم به او اعتراض کنم رای نمی‌دهم
  • کروبی هم برگردد سر خانه زندگی‌اش، بهتر است
  • لاریجانی جواب ۵۰۰ میلیارد تومان بخور بخور صدا و سیما را داد؟
  • احمدی نژاد که هیچ!
  • مهرعلیزاده هم نخودی است
  • رضایی هم هر وقت توانست رای پسرش را که به آمریکا پناهنده شد بدست بیاورد، بیاید صحبت کند
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
چرا میگی همرنگ جماعت؟ بابا جماعت همین رنگیه فقط من در عجب بلاگر های تورنتو موندم که انگار طاقت سرما ندارن! 4 ساله با هم برای کسب دموکراسی می جنگن!!!!