یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Saturday, April 30, 2005
یک تلفن باور نکردنی
بعد از ظهر رفته بودم دوچرخه سواری، که وسط خیابان این موبایل-به قول اینجایی‌ها "سل فون" زنگ زد...پیرمردی آن طرف خط بود...جری رابینسون...کارتونیست ۸۳ ساله آمریکایی، خالق شخصیت "جوکر" و "رابین" در کمیک "بت‌من". او سال‌ها طراح اصلی بت‌من هم بود. رابینسون سال‌ها جزو برترین کارتونیست‌های مطبوعاتی آمریکا و جهان نیز بوده است.
جری در سال ۱۹۷۸ سندیکای" کارتونیست‌ها و نویسندگان" را بنیان گذاشت، که من از سال ۲۰۰۱ عضوش بوده‌ام. سندیکا الآن با سندیکای "نیویورک تایمز" شریک شده است.

او چند روزی در تورنتو خواهد بود، و قرار است در مراسمی رسمی، جایزه‌ای به یکی از خالقان "سوپرمن" اعطا کند.
فردا مهمان او هستم...انشالله اتفاق بدی مثل زلزله و طوفان هم برنامه را به هم نمی زند...در ضمن چند تا از کاریکاتوریست‌های گردن کلفت کانادایی هم می‌آیند. برایان گیبل، پتریک کوریگان و ...