یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Thursday, January 06, 2005
لپ‌تاپ و فوایدش برای ما پیرمردها
دو سه سال پیش باز هم به خاطر کمردرد خانه نشین شده بودم. باورتان نمی‌شود با چه بدبختی مانیتور سنگین را روی زمین گذاشتند و من در حالت خوابیده کارهایم را انجام می‌دادم.
الآن این لپ‌تاپ خوشگل ناناز ، به داد من رسیده است.
خداوند به سازندگان این وسیله دوست داشتنی خیر دهاد.
در ضمن، امیدوارم هیچوقت این درد لعنتی به سراغتان نیاید.

دوستی تلفن زد و از مجموع دردهای من پرسید! خنده‌ام گرفت! میگرن، ناراحتی قلبی، افسرده‌گی، کمردرد، گردن درد....

این‌ها از عوارض پیری در ۳۵ سالگی است
5 Comments:
Anonymous Anonymous said...
chetori pirehmard?
Come visit my blog
Hot things are happening

Blogger Ng.A. said...
omidvaram zood khoob beshid.......

Blogger niosha said...
اینها نتیجهء فعالیت و کار زیاد است...امیدوارم زود زود خوب شوید...

Blogger bk said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Anonymous Anonymous said...
سی و پنج که خوبه. من در بیست و یک سالگی احساس پیری میکنم